⛔️
Суть проблеми: компанія збільшила к-сть працівників у відділі продаж. Були готові скрипти за якими йшло навчання новачків. Але це не давало бажаний результат. Тому постала проблема:
- як навчити своїх працівників працювати з обмежуючими переконаннями потенційних клієнтів?
- як налагоджувати контакт?
- як втримувати діючих клієнтів?
- як справлятись з стресом на робочому місці?
🔑
Рішення: провів навчання з акцентом на ефективну комунікації через телефон. Оскільки більшіть продаж здійснювалось саме в цей спосіб. Надав працівникам базові техніки для роботи з запереченнями та проблемними клієнтами.
🎯
Результат: відділ продаж оволодів базовими навиками роботи з різного типу людьми. А також менеджери зрозуміли, як діяти в складних ситуаціях, які їх турбували (в ході навчання ми розбирали конкретні болючі кейси працівників. В тому числі і тих працівників з відділу, хто вже давно працює у цій компанії).